Chcesz mieć płaski, wyrzeźbiony brzuch? Dowiedz się co musisz zrobić!

coffscoasthc.wordpress.com


Chcesz mieć płaski, wyrzeźbiony brzuch?

Musisz robić dwie rzeczy – ćwiczyć i jeść. Tak – JEŚĆ!

Głodzenie się nie ma żadnego sensu. Spalanie tkanki tłuszczowej jest tak skomplikowanym procesem, że zwykłe radykalne ograniczanie kalorii byłoby zbyt proste.

Prawdą jest, że aby mięć ładne mięśnie brzucha, potrzebujesz masy mięśniowej zbudowanej przez ćwiczenia, ale robienie 1000 brzuszków nie wystarczy! Nie wystarczy również jeśli przed i po treningu nie będziesz jadł nic.

Więc co należy zrobić? Najbardziej podstawową i ważną rzeczą jest ZBILANSOWANE odżywianie się. Potrzebujesz białka, tłuszczy i węglowodanów. Jeśli zlikwidujesz z diety którykolwiek z tych składników, nie osiągniesz wymarzonej sylwetki i widocznych mięśni brzucha.

Potrzebujesz białka, aby mięśnie się zregenerowały oraz rozbudowały. Węglowodany są niezbędne po treningu, bez tego regeneracja po treningu nie zadziała. Potrzebujesz również siły do ćwiczeń, węglowodany złożone w tym pomogą. Tłuszcz natomiast jest niezwykle potrzebny do przemian metabolicznych (bez których odchudzanie staje się niemożliwe) oraz hormonalnych (bez niego mózg zaczyna źle pracować – może nie być wystarczającej ilości cholesterolu do budowy osłonek mielinowych w neurytach, będą zaburzenia estrogenu i testosteronu itp.).

W następnym artykule opiszę 10 grup produktów, które sprzyjają tworzeniu masy mięśniowej i spalaniu tkanki tłuszczowej z okolic brzucha.

Chcecie takie mięśnie brzucha jak na zdjęciu powyżej? :)


Ewa Trusewicz

Dietetyk z wykształcenia oraz przede wszystkim z powołania. Zainteresowanie psychologią przekształciło się w Dietcoaching. Skupiam się na indywidualności podopiecznego. Każdy z nas jest inny i dlatego żywienie powinno być podporządkowane wszelkim aspektom życia człowieka. Chora na chorobę tarczycy Hashimoto pomaga innym chorym.


Copyrights © 2023 www.dietaifitness.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.